Teenindus
d.one pakub kvaliteetseid seadmeid, mis on loodud kestma palju aastaid. Tagamaks, et ostetud seadmed teenindavad Teid probleemideta, lugege palun hoolikalt kasutusjuhendit ning järgige pärast seadme ostmist kõiki kasutus- ja hooldusjuhiseid. Kui teil on kauba kasutamise kohta küsimusi, saate alati vaadata ja alla laadida kasutusjuhendi.
Kui teil on aga ostetud seadmega probleeme, vaadake kindlasti '' videoõpetusi '' ja leidke probleemidele lahendused. Kui seadet ei ole võimalik iseseisvalt parandada, teavitab meie meeskond Teid võimalusest viia seade hoolduskeskusesse ning teostada garantii- või garantiijärgset hooldust. Registreerige probleem hooldusplatvormil help.one:
Pange tähele, et d.one annab kõikidele toodetele 2-aastase garantii, kui pole märgitud teisiti või kui seadme või komponendi ressursid on piiratud. Kui garantiiaeg on möödas, aitab d.one meeskond Sinu seadet garantiijärgsel ajal remontida, kasutades selleks kõige kvaliteetsemaid originaalosi, et seade kaua vastu peaks. Küsimuste korral võtke meiega julgelt ühendust telefoni teel. +372 578 08508 või kirjutades hello@d-one.ee.